Tuesday, January 29, 2013

Celoteh Yana : Part 99 - Bertemu Semula

Assalamualaikum,


amboi, panjang nya cuti .... kan, sampai rasa 
harini takde mud nak masuk keja. 
tapi nak gaji jalan jugak? voleh? haha, 
boleh kalau kerja dengan suami sendiri.


Hurm, cuti panjang ada yang bawa diri, 
pergi berjalan merata tempat. Ada yang 
rehat2 kat rumah je (saya ler tew).. Harini, 
kena refresh otak masuk kerja sebab dah beku kan.. 
Nak menaip ni pun malas2 je, takde idea. 
Tu yang bebel kosong ni. 


Okaylah, nanti kita tune mood, 
dah okay kita sembang lagi.. 


SELAMAT BEKERJA :)
(nasib baik harini Selasa, esok Rabu, lusa Khamis, 
dan Jumaat CUTI LAGI !! )

3 comments:

Mrs Lurve said...

kan..punyala malas nak masuk keje ari nie..

eKa said...

cpt seru cik mood spy dpt berblog lagi

Ema Blog said...

ema pun hari ini baru masuk kerja...bermalas-malasan juga..tp tetap perlu BW...

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm