Thursday, December 26, 2013

Celoteh Yana : Part 180 - Sudah 3 bulan !

Assalamualaikum... 


apa khabar semua? Harap semua sihat ye..
yana ingatkan jadi suri rumah bleh relaks saja
rupa nya masa adalah emas ! Lagi2 bila
ada anak kecik ni.. di saat dia tidur barulah
dapat buat segala macam kerja. Kadang2 dekat 
tengahari baru dapat mandi..  kain basuh selalu tu
matahari dah nak turun baru dapat sidai. 
Harap dapat urus masa dengan baik esok,
dan hari selepas2 nya.


Alhamdulillah Syahir dah pun 3 bulan semalam
25.12.2013.. 
Kami sambut dengan bjalan cuci mata dekat KLCC je.. 
punya lah penuh dengan bangsa asing..
tak pasti PATI atau PADI .. huhu
naik sesak nafas dibuatnya dek rasa macam 
bukan di negara sendiri.





seronok rupa nya ada anak kecik kan.
makin lama makin banyak perkara baru dia belajar
kira pun sama belajar. Dah mula fikir bila nak tambah
anak.. hahaha. Ada hati kan.. ada sorang ni pun
masih lagi terkial :)



Perkembangan Syahir 3 bulan :
-iringkan badan
-tolak puting sebelah pipi masuk mulut 
-layan sembang
-hisap jari
-capai barang sambil baring

10 comments:

NinaAz said...

Hehee. Seronoknyaaaa. Xsabar nk ada baby nantiii.

Syuhairah Anuar said...

seronoknya yana... syuha now da 30 wks.. baby aktif sgt mlm2.. kdg2 rasa tak sabar nak tgu si kecik ni keluar. huuu...

Dkna Abza said...

semangatnya badan dia.. full bf ker?

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

X.. formula

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Alhamdulillah.. jaga diri k

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Insyaallah

Chekgu Azrine said...

Wah..skjpn je dh 3 bulan la yana..
Comelnya..
Bam2 je dia ek..

Fifi Nadhrah said...

syahir ngantuk ke tu? lame aunty tak tengok syahir..

Suwaibah YS said...

bambam nya budak sorang ni..cium skit :)

- AZIE - said...

bambam dia...cumel!

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm