Tuesday, June 19, 2012

Celoteh Yana : Part 12 - Nuffnang

Assalamualaikum, 







sesaja Yana nak share dengan kengkawan.. 
Orang jakun ni, first time "earning" !!!


Yeay ! walaupon tak banyak.. 
jadilah kan, penguat semangat jugak tu nak 
terus menulis membebel dan menulis lagi... 
Pada yang sudi, sila lah KLIK lagi dan lagi, 
nanti saya KLIK awak punya pulak ok :)


==> % CTR tu untuk apa ye?

p/s : Tanjat gegirl !! =)
Ayra sayang...aunty Yana pun 
"batak" sekarang ..hahahaa

2 comments:

IntaNBerliaN said...

ooo yang ni bukan BE yana.. yang ni kita panggil kempen iklan yang biasa2 tu.. yana dapat earning ni sbb org klik iklan yana... :-)

kalu BE, dekat perkataan CAMPAIGNS warna biru tu, dia tulis BUFFERED EARNING.. :-)

apa2 pun tahniah sbb earning nuffnnag dah meningkat :-)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

oooh okay2, dah faham. dah edit entri... TQ kak !
Penguat semangat ni orang kata :)

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm