Tuesday, June 12, 2012

Celoteh Yana : Part 8 - Update Biodex (2)

Assalamualaikum, 




Macam yang kawan2 tahu, Yana kan
dah ambil produk Biodex tu.. Cuma baru ambil 1 iaitu 
TIGHT LA'HONEY..




Fungsi nya, Yana nak bersihkan dulu
kawasan dalam faraj, buang lebihan / lendiran yang
tak sepatutnya ada kat dalam kawasan faraj,
supaya takdelah sesuatu kurang menyenangkan
keluar dari situ kan..




Nak update sikit setelah lebih malam saja, 
(dos yang disyorkan ambil 2sudu pagi dan malam), 
ana dapati ada cairan keluar dari faraj.. 



Lebih kurang macam dalam gambar
kat bawah ni rupanya :-





(draw image : panty liner dengan stain)


Stain berwarna coklat cair, 
dari hari ke 4 sampai sekarang..
Macam ni la setiap hari rupa dia, 
kuantit pun lebih kurang banyak ni..



Stain di bawah ni lebih banyak
terutama bila Yana bergerak aktif.. 
Mungkin lebih aktif kita bergerak
lebih banyak lelehan yang keluar.

Wallah hualam.







Yang pasti, Yana doa selalu supaya dengan
bantuan Biodex ni dan kuasa Allah swt, 
Yana akan dapat lahirkan
zuriat sendiri, semoga rahim Yana kuat dan
sihat macam ibu2 lain.. 


Kalau kawan2 ada pendapat nak share,
boleh kongsi sama2 ek ;)

4 comments:

Zana Adieyza said...

semoga ada rezeki utk yana lepas ni.. tq singgah my blog!

Wawa said...

Insyaallah ade rezeki nti..kakak ipar sy 3 kali gugur, pas amek biodex ni bru ok nskang ank dah setahun..

IntaNBerliaN said...

insyaAllah.. mg lps ni ada rezeki..

take care yer

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Zana Adieyza : terima kasih, singgah balik ! ;)

Wawa : Insyaallah, ye ramai yang dah berjaya. Semoga saya salah seorang dari nya ;)

kak Intan : terima kasih kak :)

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm