Friday, July 13, 2012

Celoteh Yana : Part 28 - Update Biodex (4)

Assalamualaikum,



Yana nak update tentang Biodex... 


Buat masa ni Yana masih teruskan dengan 
makan Liquid Manja Prune. 
Dah masuk kotak ke 2, 
kotak pertama habis 3/7/2012 haritu. 
15/7/2012 ni akan habis kotak ke 2 ni, 
kena topup lagi kot.. 
Sebab Rasa nya sedap, macam sprulina pun ada. 
Dan Yana rasa sesuai dengan Yana, 
senang tidur (takdelah insomnia kan :)), 
buang air besar pun lawas, 
badan rasa bertenaga dan juga 
masalah keputihan TIADA ! 


Alhamdulillah, kalau tak sebelum ni 
asyik lah keputihan ada, sekejap banyak 
sekejap sikit. TAK SELESA. 
Sampaikan PANTYLINER adalah 
benda WAJIB ADA dalam almari Yana. .


Insyaallah, masuk kotak ke 3 nanti, 
Yana nak ambil Liquid Manja Prune + SupreMix pulak.
Dengar nya SupreMix ni selain dari bantu 
masalah dalaman, ia juga membekalkan 
tenaga yang lebih !
Makna nya bertambah la tenaga Yana 
nak puasa nanti kan :)



Kalau ada sesiapa berminat nak juga try 
produk BIODEX ni, boleh beli dari kawan Yana ni..

Namanya Abang Ki, Yana memang 
beli dengan dia je.. Tak beli dengan orang lain pun,.

Ni link kedai Abang Ki : Yakin Jaya Enterprise



Semoga ikhtiar Yana ni, 
Allah swt akan kurniakan zuriat yang 
sihat untuk Yana suatu hari nanti..
Berserta doa dari Yana, En.Suami dan kawan2 semua.. 


Amin...

1 comment:

Wawa said...

aminnn...insyaAllah rezeki utk yana ade...:)

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm