Monday, July 23, 2012

Celoteh Yana : Part 36 - Parenthood Expo @ Midvalley KL

Assalamualaikum ,



Mak bapak mana terlebih duit, rajin nak berjalan sakan sambil berpuasa, sila lah menjenguk ke Ekspo IbuBapaan dekat Midvalley ni .. Nak tambah stok barang2 anak pun boleh ;)













Macam2 ada . . . . . .  ;)

8 comments:

Bazilah (^0^) said...

insyaALLAH mmg nak pegi dengan suami :)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

sapa yg ader baby terjah sini sure best khen...mcm2 ader

qasqas said...

itulah macam best je kan..tapi duit nak gna utk raya lg banyak lah..huhuhuhu...

izla said...

tak dah kut. bulan puasa ni diam2 je kat rumah.
simpan duit untuk raya.hehe

Halimaton Hanafee said...

bila lah nak ada kat JB ni..sikit2 midvalley

IntaNBerliaN said...

jauh sgt la plak...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

pandai je diorang buat sale masa bulan puasa kan.. suruh kita menghabiskan duit.

aTy _faRed~ said...

kompem nak pegi..yaeeeyyyy

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm