Monday, August 27, 2012

Celoteh Yana : Part 54 - Salam Aidilfitri

Assalamualaikum,


Sementelah kita masih dalam bulan Syawal ni kan, kita bersalam Aidilfitri dulu.

Apa pun, Syawal kali ni sangat meriah.. Mana tak meriah kan, siap pergi bercuti lagi..

Belum pernah Yana buat .. sebelum ni kan beraya dengan family, kali ni beraya dengan En.Suami bolehla plan sakan kan.. Kalau ikutkan family, memang beraya rumah ke rumah jelah. Takde nye sampai ke pulau tu.

Nanti Yana sambung cerita ek, nak buat kerja dulu :)

5 comments:

Wawa said...

kan...mmg sgt meriah...sblm2 ni tak terase sgt...;p

iietamalek said...

salam aidilfitri yana

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Wawa : sebelum2 ni 'bujang' kan :)

Kak Ieta : Terima kasih

aTy _faRed~ said...

aty pernah buat dulumase bujang...orang sibuk beraye..aty gi bercuti ngan adik pompuan..hahaha..

IntaNBerliaN said...

wah siap bercuti.. best tu :-)

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm