Thursday, October 18, 2012

Celoteh Yana : Part 68 - In A Good Mood :)

Assalamualaikum, 




Yana sihat je harini. dan 
TERIMA KASIH SEMUA ATAS 
UCAPAN SELAMAT HARI LAHIR 
untuk En.Suami, doakan kami bahagia 
hingga akhir hayat. Umur pun makin lama 
makin meningkat, marilah sama2 TINGKATkan 
juga amal ibadah. Dan ye, sepotong kek, 
sekeping kad mahupun sekadar ingatan 
adalah cukup, untuk menunjukkan kita mengingati 
antara satu sama lain. 


Pada kawan2, 
tak kira bila hari lahir anda, hari ulangtahun 
perkahwinan mahupun hari melahirkan, 
Yana ucapkan SELAMAT .. Insyaallah jika 
niat kita baik, Allah swt akan selalu 
makbulkan. Tak kira apa.. 


Amboi, panjang membebel.. hehee.


Okay, sebab harini dalam mod BAIK, 
cuaca pun INDAH (panas terik, sidai baju pagi, 
tengahari ni boleh angkat :) ), 
so Yana nak share gambar je.. Supaya kawan2 
pun masuk dalam mod BAIK, 
GEMBIRA, TENANG dll. 


(rindu saat2 bercuti, bila nak bercuti lagi?? 
hehee.. masih mencari tempat yang sesuai. 
bajet pun kena simpan)



p/s: 16.10.2012, kawan baik saya sejak sekolah rendah, 
berkahwin pada hujung bulan 12 2011 telah selamat melahirkan bayi 
perempuan nya yang cantik selepas bertarung nyawa 11 JAM. 
Putih macam ibu nya, persis wajah bapa nya. 

Nama diberi QASHISH HANANIA (Tarikan yang dikasihi Allah swt). 
Semoga Allah swt terus merahmati keluarga mereka. 

5 comments:

Halimaton Hanafee said...

uii nak kemana bercuti tu..hehe...

Mrs Lurve said...

bercuti...bestnya, kena simpan budget awal2..

IntaNBerliaN said...

11 jam bertarung nyawa... pengorbanan seorang ibu kan....

aTy _faRed~ said...

aty pon plan nak gi bercuti..tapi asben sibuk ah....:(

teratak hati said...

Teringin gak nk bercuti tp en.suami asyik sibuk je..

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm