Monday, June 3, 2013

Celoteh Yana : Part 154 - IKEA Damansara :)

Assalamualaikum,




Semalam, Ahad petang lepas balik dari kenduri 
dekat Sentul (Rumah Tamu Datin Halijah) dalam jam 6 
Yana dan En.Suami keluar jalan2 ke IKEA. Semangat 
nak survey2 barang2 untuk rumah nanti. cewah, 
mentang2 loan dah lulus... hehe. Yelah, rumah sendiri kan, 
mesti lah nak berhias. Duduk rumah orang terhad hias 
bilik je. Macam2 kami tengok dari ruang tamu, dapur, 
sampai bilik tidur. Dan rasa nya seronok sebab IKEA 
memang kena dengan selera kami. Pilihan banyak, 
pastu ada contoh2 yang boleh dijadikan inspirasi untuk 
semua orang. . Macam2 pattern ada. Tinggal sediakan 
duit nya aje. Pastu harga  nye pun berpatutan lah untuk 
orang2 baru nak berumah macam kami. Ramai jugak 
orang kat sana semalam, yelah dah gaji kan :)


Alang2 dah jumpa cermin, moh kita bergambar !
buat kenangan ...





14 comments:

QueeN TerataI said...

setuju sgt.. bila rumah sendiri ni excited lain mcm betul.. tahniah la dah dpt beli rumah sendiri..

wah... dah nampak dah tummy tu..

e.t.t.y said...

amboi perut tu...suka tengok perut tu tau...take care okay

CikNaa said...

yeay! perut dh nampak..
rezeki anak tu nk duduk umah sndiri, syukur..

TiNaTaKesHi TiNa said...

yana,

baru baca blog..usia kandungan kite lebih kurang same..tahniah ye..walaupon da terlambat huhu happy for you!

Fifi Nadhrah said...

cumilnyeeeee




























perut.. hihi..

::EIDA:: said...

eh eh yana ke tu? hehehhe.. perut perut... ;)) tc ;)

~ NANA ~ said...

i pulak dh aim cermin kat ikea...hihi

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

best kan da ade rumah sendiri ...:)

NinaAz said...

nina suka pergi IKEA. 1, sebab siap dgn contohkannn. 2. sebab meatball IKEA. muehehehe

NinaAz said...

comel perut sis. hehee... xsabar nak pregnant gak. hihihi :P

Mrs Lurve said...

rezeki anak tue dpt duk umah sendiri..kenapa pulak xleh tgk pic nie

Cik Puan Rara said...

omeinya perut.heeee rindu nk tgk perut kembung cm tu.hehehe

Fifi Nadhrah said...

singgah petang tengok perut!~

izzah said...

lama xgi IKEA..maklum la jauh sgt dr umah..beratus km kalau nk gi jln2 ke sana...

*perut nmpak comel sangat..baby dh makin membesar..

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm