Wednesday, June 26, 2013

Celoteh Yana : Part 165 - Terapi Diri

Assalamualaikum,




Sebagai membalas ketidak adaan mood semalam,, 
harini Yana telah menjalani satu terapi. 
Dimana terapi ni selalu nya berkesan untuk 
para wanita, sedunia.


TERAPI MEMBELI BELAH... 


Terapi ni boleh di buat bila2 masa, andai ada 
kesempatan sila lah ke pusat beli belah berdekatan anda, 
kalau tak sila lah guna kan kelebihan internet 
buat pembelian melalui ONLINE :)







Ni antara hasil 'rembatan' untuk hari ni, harap akan 
ada lagi untuk hari esok.. hehe.. tanpa sedar, jumlah 
angka dalam akaun semakin berkurangan. Pedulikkan. 
Janji terapi ini sangat membantu saya senyum 
kembali. hehehee  


Kenapa pilih design sama? Yelah, dah nama pun 
'mak yong' kena lah pilih design ala2 kembang camni 
jugak wat masa ni. Lagipun pas bersalin boleh 
pakai lagi dan sesuai untuk orang bertudung kan. 


Pada yang berkenan nak intai2 kedai online ni, 
Murah2 dia jual, Yana dah banyak kali beli dengan
dia, material pun sedap pakai.. Tapi make sure
korang tengok ukuran betul2 ye. Nanti dah beli
tak ngam dah rugiiii :)

2 comments:

Fifi Nadhrah said...

terapi yang paling fifi suke.. hihi.. tapikan.. fifi tak pernah beli online..

iietamalek said...

amboi... terapi yer yana.. hehe

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm