Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 29, 2013

Celoteh Yana : Part 154 - 4D Scan @ Klinik Fauziah Ampang (Dr Jezzlyn)

Assalamualaikum,




Alhamdulillah dah masuk Ramadhan ke 20. 
Semoga kita semua terus diberkati Allah swt.
Seronok bercuti 4 hari dari Khamis lepas bawa ke Ahad.
Yana dan 'dak kecik' sihat, juga alhamdulillah.


Sabtu lepas berkesempatan buat 4D scan dengan Klinik Fauziah, Dr Jezzlyn yang famous tu. Berkat Ramadhan dan jugak rezeki 'dak kecik' agak nya. Ikutkan Yana pernah call diorang untuk set appointment tapi diorang kata dah fully book. Entah macam mana 2 minggu sebelum dapat appointment tu tergerak hati nak cek lagi sekali page appointment online tu, dapat pulak hari Sabtu. Petang. Memang cun sangat ! :) 


Dan alhamdulillah, Yana dan En.Suami dapat tengok muka 'dak kecik' yang semakin chubby (siap double chin) dan konfirmkan jantina nya. Eksaited betul kan masa buat scan tu, yang pernah buat tahu lah betapa seronok nya. Tapi tali pusat 'dak kecik' duduk betul2 depan muka dia, dia pun puuullluuuttt je malas nak alihkan tali pusat tu, Doktor kacau2 dia wat derk je. Susah nak dapat full muka dia dah nak dekat2 habis sesi baru dapat yang angle yang betul2 cantik. Yang kelakar nya muka dia siap
berkerut kerut masa kami sama2 kacau dia suruh berganjak sikit, gerak pun gerak kan tangan je. Memang sikit sangat. Nasib baik dia bagi kerjasama jugak akhir2 tu, dan tak sorok kemaluan dia..



Dan insyaallah konfirm anak kami LELAKI... 
Memang tepat naluri Yana selama ni. Sebab memang dari start dia 3 bulan haritu Yana asyik beli baju lelaki je, dan memang selalu berdoa supaya anak ni lelaki. Yana memang berhajat biarlah anak sulung lelaki. Tapi kalau dia perempuan pun, alhamdulillah juga. Dah kata anak sendiri kan.. 




Nah, sini Yana tepekkan sekeping gambar 'dak kecik'
 untuk tatapan kawan2 B.U.M.P.... Terima kasih atas 
doa kalian, lepas ni kita tunggu jelah 'dak kecik' ni 
melihat dunia baru kita masukkan gambar sebenar dia. 




(Ramai yang kata ikut muka En.Suami, tapi elok anak lelaki ikut muka mak kan.. Baru sejukkk rumah tangga, takpe, ada masa sebulan lebih lagi untuk 'dak kecik' ikut muka ibu dia :))




Kos untuk scan 4D ni ialah RM 120, dapat sekeping
gambar 4R, dan sekeping CD ada lebih kurang 35 gambar
dan 7-8 video 10-15 saat setiap video.

13 comments:

Aeen said...

xsabar pulak aeen nak wat scan ni..nk tgk baby....hehe

Fifi Nadhrah said...

waaa.. ufairah dulu pon kan yana.. tali pusat dekat mulut.. area muke.. suke menyorok pulak tu.. susah nak dapat gambar yang menarik..

Unknown said...

best kan wat scan 4d ni.. rasa cam nak g wat lagi la.. hihi

Anonymous said...

tak sabar nak tunggu baby yana keluar.

Ilyani said...

Alhamdulillah baby sehat...best nye baby boy ;)

Aty Fared said...

Alololo...bambamnyer..... tengok mulut die tuh..hehehe..rindu dolu2 *tetibe

SeputihSalju said...

bestnya.. sy dulu tak dpat buat cmni.. blh simpan buat kenangan kan.. buat senang dapat peluang mcm nih..

Halimaton Hanafee said...

wah bestnya..akak tak tgk lagi muka baby..nak pg jugk lah..hehe

anumuchan said...

comey2..

Salam ramadhan & selamat berbuka :)

JunAina said...

Sekarang moden semua boleh tengok. Bestnya tengok baby.

::EIDA:: said...

boy? yeayyy!!! ;))

Unknown said...

saya mengucapkan terima kasih banyak kepada MBA joko atas nomor togelnya yang kemarin MBAH kasi 4d yaitu “4025? alhamdulillah itu benar2 tembus MBAH dan berkat bantuan MBA joko saya bisa melunasi semua hutang2 keluarga saya dan bukan hanya itu MBAH alhamdulillah sekarang saya sudah bisa membuka usaha sendiri untuk mencukupi kebutuhan keluarga saya sehari2 itu semua berkat bantuan MBA joko. sekali lagi makasih banyak yah MBAH yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi MBA joko di 082 314 555 708 dijamin 100% pasti tembus karna saya sudah melihat buktinya ini bukan rekayasa tapi kenyataan terima kasih..

Unknown said...

terima kasih banyak atas testimonial ye , boleh refer www.3d-4d-scan-malaysia.com atau www.bayi-ibu.com/3d-4d-scan-malaysia untuk latest package ye ... kalau tidak jumpa muka baby FREE , jantina tak nampak free untuk 22minggu keatas , REFUND kalau jantina salah .. guarantee services ye ... 5d scan>> HDlive juga available di ampang , boleh refer kat facebook untuk latest update sonographer bertugas termasuk miss jezzlyn, miss celynn, miss shanice , miss ada , miss irene di facebook >> https://goo.gl/53vyFG ... cuba klik link ni ye.. sebarang masalah semasa booking online sila sms 0176202933/0164383366 (SMS sahaja) , book sahaja bayar semua lepas scan.

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm