Thursday, February 13, 2014

Celoteh Yana : Part 187 - Sepupu Sepapat Berlipat Lepat

Assalamualaikum...




Yana anak sulung dalam keluarga, manakala En.Suami anak ke tiga. Adik beradik Yana 6 orang, dia 4 orang.
Kakak & abang dia dah kahwin. Kakak nya punya anak seorang menjadikan dia sepupu pada Syahir. Anak perempuan, cucu sulung dan menjadikan Syahir cucu sulung lelaki.


Yana masih tinggal dengan mertua sementara kakak dia tadi tinggal di blok sebelah. Tapi selalu datang rumah ibu nya membawa anak nya.. lalu berkawan lah dengan Syahir sejak ada nya dia. Tapi si kakak ni sombong sikit, yelah diakan cucu sulung. Rapat dengan semua orang lebih dari 2 tahun di manjakan. Atok nak dukung Syahir pun susah, kena curi2 dukung. Kalau orang lain tak pe sebab dia memang manja dengan atok nya.







Tapi takpe, belah Yana Syahir cucu sulung so dia pun dapat macam mana semua cucu sulung dapat. Tok Ayah dia kemain sayang hari2 rindu, nasib baik rumah dekat2 so tiap kali ada terluang kitorang pergi sana, hujung minggu je tidur sana. Tok Ayah siap belikan dia bola la, mainan la. Seronok tengok nya.
Nanti dah pindah taktau la camne. Huhu




Alhamdulillah Syahir dikelilingi orang2 yang sayangkan dia.. Yana selalu
Berdoa semoga hubungan kasih ni
Berkekalan sampai bila2.
Insyaallah...



3 comments:

Bella Amanda said...

wah syahir bambam nyer!!!!!

CikNaa said...

sedapnye bdn syahir ni tau..

Suwaibah YS said...

tembamnya syahir... rasa nk gomol2 je... heee

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm