Tuesday, February 25, 2014

Celoteh Yana : Part 189 - Tart Nenas Homemade

Assalamualaikum....




Maaf la jarang menulis.. Yana duk sibuk buat tart nenas sekarang. Cari side income untuk tambah duit poket, selain cover duit shopping..


Tart nenas homemade Yana buat sendiri, cuma jem nya Yana beli paste siap kat kedai. Di bantu oleh adik perempuan, sambil jaga anak dari takde watpe kan.


Tart nya rapuh dan cair dalam mulut..
Boleh usha2 gambar kat bawah.





Kalau ada yang berminat nak beli, boleh whatsapp Yana di nombor
014-621 3262. Kuantiti bermula dari 25pcs, terpulang pada anda nak berapa pcs sebotol maksimum 70pcs. Lebih dari tu kira botol lain la kan ;)



Boleh juga di pos ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak. Wrap baik punyer tak hancur . Insyaallah puas hati..


Harga bermula dari rm15 sebotol 25pc, rm25 sebotol 50pcs.
Di bakar setiap hari bergantung pada permintaan.. 

12 comments:

Nastyna said...

rajinnya...all the best yang. Nampa sdap gila kot tart ni, inti dia penuh kat dalam tu ha, post ke Berlin boleh? hehehe

- AZIE - said...

gebu-gebunya nmpk!!

Queen Teratai said...

nakkk.. nnt akak whatsapp yana yer

Ayu azmir said...

Bercakap pasal tart nenas... inti die ada lagi... tak berbuat masa raya lalu.. buat sikit je

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Tq sis.. berlin? Hoho jauh nya. Silap2 sampai kat tangan dah hancus

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Mama qisha..ha meh try

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Boleh kak queen... waiting u :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wah comelnya tart nenas yana....misti sedap ni :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...
This comment has been removed by the author.
Ilyani said...

yana, nak try...nk 50pcs...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Kak yani.. wassap su
0146213262

PisauNenas said...

Kalau nak buat jem nenas sendiri nanti.. boleh cuba guna alat ni untuk buang duri nenas tu selepas kulit di buang.

- Alat buang Duri Nenas

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm