Monday, June 2, 2014

Celoteh Yana : Part 192 - Kembali Bersiaran

Assalamualaikum...


Hampir 3 bulan tak menulis.. banyak yang dah berlaku. Syahir dah 8 bulan, kami dah pindah masuk rumah dan bisnes tart nenas masih berjalan.


Rindu pada semua.. dah lama tak blogwalking. Semua sihat ke?


Alhamdulillah kehidupan di rumah sendiri lebih baik. Kami tiga beranak dapat menjalani hidup ikut cara kami.
Syahir bertambah lasak. Dah pandai memanjat tebing sofa. Belum lagi merangkak baru nak cuba2. Gigi dah tumbuh 8 batang. Selera makan dah macam2. Dah cuba ikan n ayam, daging je belum. Tak mau dah cerelac, baru sesuap dah muntah kalau nasi butir okay je. Orang dah de banyak gigi katakan...


Gambar terbaru Syahir



Gambar ruang tamu kami, sebelum dan selepas












Simple je.. tapi selesa la untuk kami anak beranak. Mana yang penting je dulu. Hiasan2 kecik tu kemudian tambah. Yang penting dapur berasap hehe..


Ok kawan... jumpa lagi !


# nak order tart nenas, bolela whatssap no Yana 014 621 3262 #







5 comments:

CikNaa said...

wah! banyak nya gigi..

nurul husna said...

wow...dah ada 8 batang gigi? bagus2

sweet tooth said...

yana, comelnya shahir...kejap je masa berlalu kan... dah makin besar! :-)

Syuhairah Anuar said...

rindu nak baca blog yana...=)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

comelnya Shahir ....rumah yana Luas :)

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm