Monday, November 23, 2015

Celoteh Yana : Part 220 - Simpan Emas Untuk Masa Depan (Powergold)

Assalamualaikum..



Emas memang diketahui dari zaman dahulu sangat bernilai. Tapi semakin hari semakin tinggi harga nya dan kenaikan kos sara hidup pun main peranan dalam kehidupan harian kita

Tapi Powergold ni sebuah syarikat orang Islam nak ajak kita semua supaya menabung emas dan menghasilkan syiling emas mampu milik sekecil 0.5gram. 
Yana baru jugak jadi ahli Powergold ni, bulan 10 haritu. Semua duit simpanan yang ada Yana dah tukarkan pada emas. Alhamdulillah tercelik juga mata ni lepas setahun adik ajak.

Antara Produk Powergold :




Apa kelebihan beli emas dengan Powergold??

ADA KEDAI EMAS ONLINE♥
♢MODAL KECIL (sekali je keahlian seumur hidup)
♢EMAS PERTAMA DAPAT FREE (ikut pakej ahli)
♢STOK X YAH BELI
♢BARANG COMPANY HANTARKAN
♢JAMINAN SYARIKAT TANGGUNG
♢CATALOG DISEDIAKAN (updated)
♢PRICELIST EMAS DISEDIAKAN (updated)
♢BONUS MASUK BANK
♢HARGA MURAH
♢UPAH KEY IN DIBAYAR
♢BELI EMAS DAPAT REBAT BALIK
(Rm1 setiap gram)

Rasa berbaloi sangat bila beli dengan Powergold.. banyak kelebihan berbanding beli dari kedai biasa. Dan dah tentu nya Kilang Org Islam, Syarikat pun kepunyaan Org Islam.

Powergold bukan pelaburan Skim Cepat Kaya ye.. Anda beli emas dapat emas, tak ada unsur riba @ syubhah. Emas nya tulen..diyakini dan dah ramai yang beli dengan Powergold.

Yang ni pakej2 yang Powergold sediakan :




Kalau ada antara sahabat yang berminat nak tahu lebih lanjut boleh
PM @ WHATSAPP Yana okeh,
014-6213262

2 comments:

BaTiK_PiNk said...

Salam....Wah Yana pun dah join PWG ye? Yani pun baru join, tetiap hari dok buka website tengok harga emas...hehehhe....sama2lah kita menyimpan emas untuk future ye?

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Ha ah la awak... sy dh dkt 1b lbh join stokis. Sronok smpi asyik kira duit nk beli emas haha. Kalau nak beli ngan saya pun boleh hehe .

Add fb saya : Diyana Rosdi AgenPowergold

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm