Monday, June 4, 2012

Celoteh Yana : Part 3 - Timang Anak

Assalamualaikum, 


Siapa yang timang anak?  hehee..
Yana lah. Anak saudara..
yang nama nya Sara tu.
Dah semakin besar, semakin bijak. 
akal nya pun boleh tahan.. 



Alhamdulillah, Sara membesar sama
macam kanak2 lain, semua nya normal.



KECUALI ... susahnya nak di
beri makan NASI !!! 



Kalau benda lain tu lagi2 benda manis
 laju je nganga mulut mintak disuapkan lagi..



Cuba kalau nasik, sanggup dia sembur
keluar semula kalau dia memang taknak.
Janganlah dipaksa, 
memang jadi kerja..
Kerja nak membersihkan la apa lagi...



Walaupun macam tu, kadang kadang nak
juga dia makan nasik tu, sebab dia betul2
lapar / lauknya sedap / dah datang mood nak makan .. 
Tiga ni je cara yang membantu. Takde salah satu,
memang dia taknak makan. 



Buatla macam mana pun, konfirm dia taknak..
Tapi tumbesaran nya normal, takdela kecik
sangat dan takdelah besar sangat.. 
Sedang2 aje.. 





Ni lah Sara :)

(comel kan?)




Sekian untuk hari ni , 



2 comments:

IntaNBerliaN said...

ololoo comelnya.. budak2 semua comel2 kan :-)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

ha ah, masa kecik wangi lagi walaupun peluh2..kot dah besar nanti dah comot..eee masham nye dak ni..huhuuu. Alisha pun comel !

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm