Tuesday, July 17, 2012

Celoteh Yana : Part 31 - Suami

Assalamualaikum,




Suatu malam semasa baru je labuhkan badan di atas katil, 
(masa ni En. Suami dah baring),
En.Suami capai tangan Yana, genggam, dan cakap 

En. Suami : Orang terbaca dalam paper ke mana ntah, 
"Kalau suami pegang tangan isteri sebelum tidur, 
akan terhapus dosa isteri tu"

Yana : gulp (terkedu dan terdiam je)
Lepas 2 minit, baru Yana cakap, "Terima kasih B"




Ya Allah, terima kasih ko kurniakan aku "suami" ini,..
Walaupun kadangkala sikap dia ada buat Yana geram.
Tapi dia masih cuba amalkan sesuatu yang mampu 
"mengurangkan" dosa isteri dia ni,.. hehee. 



Malam tu, atak tito tenyummmmm ... =)



p/s : tak pasti dosa yang terhapus ialah dosa pada hari itu atau bila punya dosa.. 
Sebab i'm SPEECHLESS ! tak nak tanya bebanyak..


5 comments:

Aeen said...

sweeet nye .....:D

Mooniqueen said...

Alololo... Alert la jugak hsbnd u pasal ni... Heheh...

Asmara said...

Allah... seronoknya. Syukur Yana dpt husband mcm ni. Moga terus berkekalan dan sentiasa berada dalam keredhaanNya. Amin..

IntaNBerliaN said...

alahaiiiii akak yg baca ni plak yg rs cam terharu.... bagusnya hubby yana :-)

MYRAspberry said...

alalalalal sweetnyee....
nak bagitau hubs jugak la..
paksa rela dia buat. hahahahaha

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm