Thursday, June 20, 2013

Celoteh Yana : Part 162 - Idea Kreatif Untuk Dapur Anda ! (Spice Rack Comel)

Assalamualaikum,



lama tak update kan.. ntahla takde benda nak bebelkan, 
kalau ada pun sejemput je, malas lah nak masuk sini. 
Nanti korang baca ciput2 je tak syok gak.. 


Eh nak bagitau korang, dekat MILKADEAL.COM 
sekarang ada jual spice rack comel gilerrrr !! 
Lagi comel dari Nora Danish wat Gwiyomi tu !
Tak caya meh tengok sikit.... eeee, geram !







kalau beli satu letak kat dapur ni, alahai seronok nya... 
Masuk kan rempah2 yang korang selalu pakai kan, 
macam bunga cengkih, kulit kayu manis, lada hitam dll 
atau masuk garam, gula letak dekat2 dengan dapur 
memasak bila nak guna capai je. kalau kreatif lagi, 
letak atas meja makan ke, isi la pelbagai jenis 
gegula atau kekacang dalam tu. 
Benda comel camni, 
mesti semuorang berkenan !!


Korang nak beli klik LINK INI pergi beli 
dengan Milkadeal.com, kat luar taktahu lah 
berapa harga dia.. 
Kat milkadeal.com, jual RM 45 siap delivery.

Paling penting BACA DULU TERMA & SYARAT y
ang dia sertakan dalam link tu. Okay,
selamat membeli belah 
(nak sambut raya ni, elok ada 1 set :))


11 comments:

Nurul Husna said...

bagus ni...jimat ruang

iwannabeumie said...

hehe..dah beli dah ni yana...memang comeii je letak kat ruang dapur..jimat ruang juga :-)

Suwaibah YS said...

hah, comelnya... pastu jimat ruang jgak ni.. slalu piker macam mana nak susun bekas rempah ni..huhu

Mrs Lurve said...

comelnya...nak beli..nak beli..

QueeN TerataI said...

comel & jimat ruang... hhehe tp.. xleh beli.. kena jimat cermat.. guna je yg dah ada.. kihkihkih

p/s: https://www.facebook.com/QueenTeratai.JSD tolong like yer.. TQ

Nastyna said...

comel la pepokok rempah... kemas jer.

♥ Elin ♥ said...

nmpk kemas klu mcm ni../

Fifi Nadhrah said...

tunggu ade rumah sendiri.. fifi beli.. hihi.. tapi menarik..

::EIDA:: said...

nak beli jugakkkkkkkkkkkkkk.. thanks yana ;)

Fifi Nadhrah said...

fifi singgah lagi.. :)

Suri Hunny said...

berkenan nya...jimat ruang.

laju2 order skrg...hehehehe

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm