Friday, September 12, 2014

Celoteh Yana : Part 202 - Dah Pandai Baca Buku

Assalamualaikum....




Haritu pergi Mr.Diy saja je belikan Syahir buku bergambar haiwan kecik je rm1.90. Memang dah sesuai kan usia dia nak belajar kenal itu ini.


Dah pandai belek buku. Dah faham kita ajar n tunjuk gambar dalam tu. Dia dah faham kalau yana cakap cat, duck, fish, tiger.. dia paling suka 4 ekor binatang ni je buat masa ni. Tak habis belek muka surat yang sama. Tapi seronokla tiap kali tengok dia sengih je masa kta ajar tu.



Dapat ajar sikit2 pon ok la kan untuk permulaan. Sok2 ajar lagi lama2 dia pandai la. Sekarang pandai dah taknak salam ibu, siap geleng kepala takut bila dah salam ibu tinggalkan dia. Hai la anak !

1 comment:

cikcoklat a.k.a Haiza said...

eh kejap je dah besar..comey je baca buku yer

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm