Friday, September 26, 2014

Celoteh Yana : Part 204 - Syahir Dah Setahun, Alhamdulillah

Assalamualaikum..



Alhamdulillah... dah setahun Muhammad Syahir Naqiuddin. Sekejap je masa berlalu. Pengalaman bersalin kan dia masih segar dalam ingatan. Ramai yang kata dah boleh tambah adik.. hehe. Apa ingat bagi adik macam beli gula2 kat kedai ke. Insyaallah sampai masa nanti beradik la dia.


Kepada anak ibu, ibu doakan Syahir jadi anak yang soleh, berguna dan membimbing adik2 bila ibu & baba dah takde nanti.

3 comments:

Allene said...

happy besday bby boy...

entry terkini...Harris getting better

Fifi Nadhrah said...

laaaaaaaameeeeeee sangat tak singgah sini.. syahir pon dah besar.. jadi anak yang soleh ye anak.. selamat hari ulangtahun kelahiran..

SeputihSalju said...

Ya Allah dah setahun ye.. kejap je saya rsa..

Selamat Hari Lahir Syahir.. semoga panjang umur, menjadi anak yang soleh dan sentiasa dilindungiNya.. Amin


Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm