Wednesday, November 5, 2014

Celoteh Yana : Part 206 - Kuasa Cottonbud ^.^

Assalamualaikum...


Semalam saja je lepas Yana mandi petang , keluarkan pek cottonbud nak korek telinga yg basah.. yela tak selesa bila rasa berair je dalam telinga tu. Datang lak Syahir nak gak suh korek telinga dia. Siap cakap nak pastu tunjuk cottonbud.
Padahal baru je korek telinga dia minggu lepas. Tak elok korek selalu sebenar nya kan ..


So kita tak korek dalam pun, just gesel2 and pusing kan cottonbud tu kat hujung2 lubang telinga dia supaya dia khayal. Hasilnya ........ sangat memuaskan ! Hahaha

Waktu ni syahir memang dah mengantuk.. dah mandi dah minum susu.  Alasan dia jela mintak korek telinga tu haha..
macam2 pe el dia ni ^.^



5 comments:

Allene said...

aduh.. omel je tidonya...

Aeen said...

stim sampai tertido bila kene korek telinga kan...hehe

- AZIE - said...

ehh memg sgt betul, masa kecik2 dulu akak selalu suh mak tlg buat..smpai lali jadinya..meleleh air liur hahahaha

mommycha a.k.a kak jenab said...

gebusnye tido..sedap lettew baru pas kena korek-korek ngan mama dia kihkihkih!

kalo Micha ngorek telinga Mikha/Mikayla pon lumayan hasil...oii geram haku nak korek2 telinga dua budak tu!

eMMe said...

Salam Yana, adoiii..lame tak singgah blog Yana... sihat ek? amboi Shahir lena terus, senang nye..tu mmg terasa nak tdo sgt le tuuu...

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm