Wednesday, October 3, 2012

Celoteh Yana : Part 63 - Hadiah Dah Sampai :)

Assalamualaikum,



Pagi tadi, masa tengah blogwalking
ada sorang mamat poslaju datang ketuk pintu.. 
Dah dapat agak, mesti hadiah dah sampai :)


Hadiah apa? Hadiah menang contest 


Lepas je mamat poslaju tu keluar, 
tersenyum sendiri sambil belek depan 
belakang sampul tu.. hehee.. 
Tak sabar nak bukak ! Amik gunting, 
zaasss, dengan pantas nya mengoyakkan sampul.


Taraaaaaa ....






Dapat STOKIN gambar harimau (CUTE!!!!), 
pouch kecik logo KOREA dan 
of course KEYCHAIN KOREA...


waaaaaaa, SERONOK sangat ! 
Takyah gi Korea pun dapat hadiah Korea.. 
haha. Menguatkan semangatku nak 
menjejakkan kaki ke bumi Winter Sonata lah ! 
Insyaallah ada rezeki nanti nak pergi. 
Bawak baby sekali, macam Kak Aton bawak Helena :)


TERIMA KASIH KAK ATON
YANA SUKA SANGAT HADIAH TU,,,,
Semua cantik !! Sampai sekarang 
senyum sorang2.. sambil belek hadiah ... 
hehehee.. nanti ada buat contest 
lagi mesti Yana join ! 
(sapa2 ada buat contest, 
ajaklah saya..mesti saya join.hehe)




8 comments:

Halimaton Hanafee said...

hehe..sampai dah ekk.....tahniah ye..yana nanti buat lah jugak contest..akak nakjoin lagi..wahaha

eMMe said...

bestnye dpt hadiah...
kak ton! saya nak jugak, heee~

Mrs Lurve said...

comelnya hadiah tue!

fifi tiez said...

Bestnya dpt hadiah dr korea.teringinnn sgt nak gi sana..

aTy _faRed~ said...

stoking tu comel sangat..!!!

IntaNBerliaN said...

comelnya stokin tu :-)

luvira said...

ketip kuku tuh...hihihi...ira ada satu beli kat korea...tajam sangat n menjadi fav nail cliper ira...skang sejak ada alysa, jadi ketip kuku alysa plak :)

~lonelyna~ said...

untungnya!:)

Perjalanan Untuk Menjadi Seorang Ibu :)

1st pregnancy
MC : 22.2.2012 (5-6weeks)

2nd pregnancy
MC : 10.5.2012 (4-5weeks)

"Tarikh Bendera Merah Dinaikkan"
OCT : 30.9.2012 - 8.10.2012 (CD40)

NOV : 9.11.2012 - 17.11.2012 (CD38)

DEC : 16.12.2012

3rd pregnancy
UPT + : 27.1.2013 (CD43 DPO18)
BERSALIN PADA : 25.09.2013 @ 9.38pm